29 kwi 2017

Candy - zakończone

Sprzątałam ostatnio w moich kufrach i wyciągnęłam kilka rzeczy, które są ze mną za długo albo po prostu wiem, że ich nie chcę. Dorzuciłam dwa biżuty tak na zakąskę. :)

Zasady:
 - zgłaszasz chęć i zostawiasz e-mail
 - dodajesz baner na blog lub social media oznaczając mnie (wszędzie jestem Spaloną Artystką) (nieobowiązkowe, ale mile widziane :3)

To tyle. Zgłaszasz się do 13 maja do 23.59 i czekasz cierpliwie do trzech - czterech dni na wyniki. :D

Kliknięcie w obrazek przybliży wam co można znaleźć w paczce. Postaram się dorzucić coś słodkiego lub inną jadalną rzecz. 


Na dzisiaj nic więcej nie mam. Miłego dnia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D