1 wrz 2015

Rozdanie "półfabrykaty w ruchu" Zakończone

Nie jestem dzisiaj najszczęśliwsza, ale co się na to poradzi. :X Chciałam za to was nieco uszczęśliwić, nawet jeśli niektórzy z was skończyli szkołę albo zaczynają ją dopiero od października. :D Kolejne candy z pod szyldu "wydaję co mam" i raczej ostatnie, bo więcej nieprzydatnych mi rzeczy nie mam. Jeśli ktoś z was widzi coś co wygrałam u was, nie przejmujcie się. Lepiej żeby ktoś to zużył niż leżało u mnie. :) 
Niżej zasady i spis co można wygrać. :)





Zasady:
- zostawiasz komentarz z adresem e-mail
I to tyle. Reszta pierdół w stylu obserwowanie jest według waszej woli, ale i tak podrzucę wszelkie linki. ;)        

Do zgarnięcia macie: 
- cztery czarne koraliki do płaskich rzemieni
- zapięcie typu bali w kolorze starego złota
- serduszko koralik
- 4 brązowe i 4 różowe koraliki 10mm
- miks pierdół posrebrzanych i w starym złocie
- zawieszka z obrazkiem
- dwie gumowe kokardki koraliki
- dwie zawieszki z masy perłowej
- miks drobnych koralików oraz bulion w multikolorze

Chętni? Proszę bardzo. :)
A! Rozdanie trwa do 2 października. PRZEDŁUŻONE! ;)
Całuję ;*

69 komentarzy:

  1. chętna, chętna! :D edyta_to@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. daria.krys@onet.pl. zapraszam na candy do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :D kattomierz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią :)) mulinka744@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :D
    bransoletkowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :D kapzuz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :)
    E-mail: kosmetykoweszalenstwo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam chęć udziału: paulinarudzka2000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się: jagodowe.placki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się: zofia.slowik22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się jako: dziob81@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się :) a mój email to monika9999@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie :) ! Jak coś to mój e-mail wercia0701@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie :)! Mój e-mail wercia0701@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział
    Mail: marpleous@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. julia0602@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przygarnę cudne drobiazgi alazaw5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. przydadzą się :)
    ewcius1991@vp.pl
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    lubię jako Kanwuje
    na pinterest jako Ewelina Wie.....

    OdpowiedzUsuń
  20. Czemu nie, mogą się przydać :) shire@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja też się zgłoszę, mimo, że blogowo zamarłam, to przecież rozdania nie przepuszczę :d
    pozytywny.arbuz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się z przyjemnością kasskora@tlen.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również chętna :D

    k.gadamska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja się zgłaszam :) zaczarowanypapier@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierdoły nie są złe, halo :D
    zagisama@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój e-mail: fejsfan00@gmail.com :) Dodaję do obserwowanych, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też chciałabym spróbować szczęścia.
    besudolls(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :) itsdahlia@wp.pl Obserwuję insta, świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie biorę udział. joanna_kozicka@poczta.fm. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydasiowe Candy jest zawsze fajne , zgłaszam się i ja do zabawy, pozdrawiam.
    anko581@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :)
    beatabr6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chciałabym wygrać te cudeńka *-* Mam zamiar zacząć tworzyć biżuterię, ale jak na razie kiepsko z funduszami :/
    Obserwuję insta, fp i tumblr :>
    e-mail: aniamania2002@wp.pl
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się:) twasylow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Na kiedy można się spodziewać losowania? Bo już po terminie zgłaszania się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że mi przypomniałaś. xD Przedłużyłam i wyniki dam w sobotę. :D A potem jeszcze coś będzie. ;)

      Usuń
  35. Zgłaszam się, e-mail: rekodzieloniteczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D