11 cze 2012

Wkrętki Cookie Monster z ciachem

Wiem ,wiem . Cookie Monster rozumie się samo przez się, że jest z ciachem , ale ja chciałam zaznaczyć, że to ciacho jest oddzielnie :D
Jego mordka wyszła mi nie najlepiej . Zdarza się. Za to z ciastka, w pewnym stopniu, jestem dumna. Napakowałam tyle faktury , że - mam nadzieję - wygląda ciastkowato. :D



Zostawiam was z nim na małe randez-vous i lecę zakuwać niemiecki .
A! Pewnie zauważyliście zmianę avatara czy jak to tam się nazywa . To ja na tym zdjęciu. ;P
Całuję ;*

6 komentarzy:

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D