8 cze 2012

Honey, I'm home!

Wróciłam z tej kilkudniowej przerwy. Zacieszu nie ma, bo tylko do jutra. Dzisiaj podrzucę wam moje zdjęcia (nie , nie ... chodzi mi o zdjęcia moich roślinek :D ). Jutro dodam moje wyroby z modeliny. Posty będą zaplanowane. Będę wpadać do was i komentować -  nie zawsze słowami "jakie słit!", więc niektóre z was z niższym poziomem twórczym będą musiały uzbroić się psychicznie i przygotować na konstruktywną krytykę. ;D
Za jakąś godzinę (tyle będzie mi się wczytywało czasu ... ) dodam zdjęcia.
Całuję ;*

2 komentarze:

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D