21 cze 2012

Otagowana

Zostałam otagowana przez Tiger Lily i Mionę oraz Czarną.

Zasady:
1. Należy napisać, od kogo dostało się wyróżnienie.
2. Umieścić baner.
3. Napisać 7 rzeczy o sobie.
4. Podarować wyróżnienie 10 blogom.   

Zaczynam:
1. Jestem krótkowidzem, posiadam farbowane włosy o niezidentyfikowanym kolorze (mama twierdzi, że to jasny rudy) i ciemnoniebieskie oczy. Mierzę metr sześćdziesiąt cztery i mam niedowagę dziesięciu kilo xD
2. Kocham ponad życie czytać książki (pisać również)  i słuchać rock'a (My Chemical Romance to moja miłość) . Te obie rzeczy sprawiają, że chce się żyć. 
3. Mam trzy przyjaciółki : dwie Anki i Agatę oraz przyjaciela Krzysia (to nie ten sam co był w Kubusiu Puchatku ;P) 
4. Mam ogromną i dziką wyobraźnię. Użytkuję ją w twórczy sposób, aczkolwiek nie wykorzystuję do końca swój "potenciał" :P. Czasami sama się boję co też do głowy może mi wpaść :D 
5. Lubię robić zdjęcia, ale nie posiadam żadnej lustrzanki czy ajfona, bo uważam, że "małe jest wielkie". Zdjęcia robię cyfrówką Canona. Ma 10 mpx i jest świetna. Lepię z modeliny (oczywista oczywistość :D) i gdy nikogo nie ma śpiewam na cały głos. (najczęściej MCR)
6. W moim pokoju wiecznie panuje "artystyczny nieład" mimo, że sprzątam regularnie co sobotę.
7. Nie przywiązuję zbytniej uwagi do wyglądu. Nie mam określonego stylu ubierania, a upodobania kolorystyczne najczęściej zmieniają się wraz z upatrzonym ciuchem .

Nikogo nie otaguję. Tych, których chciałam już są otagowani, a nie chce mi się szukać kogoś innego. 
Całuję ;*

2 komentarze:

  1. mamy tyle samo wzrostu, a ja ważę 49 kilo ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem krótkowidzem, tylko trochę niższym niż ty ^^

    Pozdrawiam, Czarna.

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D