10 cze 2012

Zuza przedstawia...

... Mionę i Tiger Lily z Lumos Art. Dwie genialne potteromaniaczki. Kto ich nie zna ten się wstydzi. Tworzą od stycznia tego roku. Na swoim blogu na obecną chwilę mają niewiele postów, ale ich zawartość jest wysoce interesująca. (ach... kto nie chciał by własnego znicza...). Bawią się nie tylko modeliną lecz również w ruch poszły koraliki i drewno (!) . Dziewczyny są zapracowane (durne liceum-.-) i posty pojawiają się sporadycznie lecz ja wierzę, że wraz z nadejściem wakacji przybędzie ich ;)
Zapraszam do nich z całego moje serca.
To tyle o nich .
Całuję ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D