18 cze 2012

Skikam do was na moment

Zrobię szybkiego posta z kolczykami - ale to za moment.
Informuję, że jutro jadę do Stolicy na Bellotta, chociaż przewiduję, że was ta informacja ni ziębi ni grzeje.
Właśnie tworzę zaproszenia na ślub dla mojej przyjaciółki. Pokażę je, bo chwilowo nie mam żadnych nowości, oprócz tych przygotowanych już wczoraj. :D
Jak tylko kupię co trzeba pokażę wam moje spodenkowe diy. ;P A co! Jak szaleć to szaleć, w końcu tym też się zajmuję ;)
 Opuszczam was na chwilę.
Całuję ;*
P.s. Dziękuję Agrafee za nadzwyczajną ilość komentarzy w jeden dzień. xD (jak się nie ma co robić...)

1 komentarz:

  1. Tam chyba powinno być Agrafce ;D Już nie mogę się doczekać kolejnego posta ;D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D