28 cze 2012

Zuza przedstawia ...

... Patrycję Zielińską (link do facebook'a i photobloga) . Patka zajmuję się fotografią. Nie powiem, jej prace wyglądają nieźle, chociaż czasami czegoś w nich brakuje. Gdyby ktoś z okolic Rawy Mazowieckiej chciałby mieć zdjęcia odsyłam do niej ;P
Ona jest moją koleżanką z klasy i dlatego zamieściłam ją tu ;D
Nie bijcie mnie ! 
Ten post dodałam również by zagłuszyć sumienie, które każe wreszcie pokazać to co tworzyłam ostatnio . Ale jeszcze nie pokażę, idę zająć się ramką na kolczyki :D
Całuję ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D