11 wrz 2012

Zwyczajnie

Mam jedenaście wersji roboczych postów. W sumie mogłabym się wziąć i dodać coś, ale nie chce mi się użerać z ustawianiem etykiet i czekaniem jak mi się opublikuje. :)
Dzisiaj dorzucę kolażyk z rysunkami, które robię podczas "pilnej" nauki w szkole. ;P
Dziewczyny twierdzą, że powinnam iść do liceum plastycznego. W sumie nie wiem czemu tego nie zrobiłam.
 Tak ogólnie w dniu dzisiejszym dumna jestem z jednego ryunku.
Nogi rysowałam z "żywej" modelki. Niedługo może nauczę się rysować reszę ciała. xD
Dobranoc. Ja idę napić się gripexa i lulu. :)
Całuję ;*

6 komentarzy:

  1. super rysunki, te nogi wyszły naprawdę świetnie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też tak "pilnie" uczę się na lekcjach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cechy os. przedsiębiorczej? skąd ja to znam.. też ostatnio miałam. W pracy domowej trzeba było odpowiedzieć na pyt. czy jesteś os. przedsiębiorczą i dlaczego, napisałam o moim blogu i dostałam 5 :D Kobieta nawet podała mnie za przykład jako, że trzeba mieć pomysł na siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rysunki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. heh, to moje ulubione zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D