24 wrz 2012

Zegarek z kwiatem/różą

Siedzę i ziewam cały czas. Zaczynają mi się objawiać oceny. Na razie nie za ciekawe. :<
Zegarek skończył tak jak widzicie poniżej. Oczywiście jak mi się znudzi albo najdzie mnie bardzo sensowny pomysł rozwalę modelinowe ozdoby i zrobię od początku. Nad dekielkiem i mechanizmem zegarka medytuję. Nie wyrzucę ich, bo stanowią za ciekawe półprodukty (boże, mówię i piszę już jak fachowy żywieniowiec >.<) i na pewno coś z nimi zrobię.

Udało mi się zrobić kilka zdjęć tego co ostatnio tworzyłam. Wrzucę w photoscape i może uda mi się wstawić coś jutro, bo posty mi się pokończyły. ;P
Ps. Kocham was za słowa-klucze. Dzisiaj jedna osoba znalazła mnie po "kurczok zuzanna". ;)
Całuję ;*

19 komentarzy:

  1. Musze przyznac, ze bardzo podoba mi sie zegarek ozdovbiony w ten sposob. Swietnie dobrane kolory i b. ladne odcienie zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie samo zdanie , nimfvirti :)
    Ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe :D moje babeczki, a raczej bita śmietana na początku wyglądały jakby robił je pies, ale teraz są git :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny :D
    Super jest :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny :).
    popieram Frukolitkęę :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej świetnie wygląda :D Bardzo fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam chyba identyczny zegarek, albo bardzo podobny, ostatnio mi się coś w nim popsuło, bo ma całe wieki i myślę jak przerobić:D Twój pomysł jest świetny i prezentuje sie bardzo, ale to bardzo nieziemsko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ZARĄBISTY BLOG :)

    http://amadellaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do zakładki faq ;)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D