30 paź 2012

Bransoletka z rzemieni z przekładkami

Byłam dzisiaj w planetarium w Piotrkowie. Niby takie nic, a jednak coś. :D Uwielbiam gwiazdy i przez godzinę byłam modna, bo cała w Galaxy, że tak powiem. ;)
Kark mnie boli od patrzenia do góry i jestem wymęczona chodzeniem po Focusie.
Z innej beczki. W tym tygodniu, a w zasadzie w tym drugim dniu tygodnia jestem nieziemnsko wykończona, chociaż zasadniczo nic nie robiliśmy.
Chciałam być fajna i dodać wreszcie coś z modeliny, ale jak wróciłam dzisiaj z wycieczki to odrazu ległam na łóżko i do tej pory spałam. No cóż. Tak więc jutro dodam posta z nowością na 99,9%.
Dzisiaj bransoletka, którą lubię chociaż jak na razie nie noszę. Pilnie muszę zrobić zakupy, bo kończy mi się wszystko co może.

 
 
Aaaa! Tak w ogóle JARAM SIĘ! My Chemical Romance dodało na swojej stronie YT dwie nowe piosenki z pierwszego winyla. :D ~(^^~)  Tak, tak, WINYLA. Czyli póki piosenki nie dodadzą na iTune muszę czekać, ponieważ kupowanie gramofonu z lekka nie wchodzi w grę.
Ale te piosenki rzucają wiele światła na to jak powstało "Danger Day".
 I chyba nowa to będzie moja ulubiona "płyta". Jest mieszanką wszystkiego co do tej pory stworzyli Chemiczni. JARAM SIĘ! ;P
Jeśli przeczytałaś/eś moje wypociny z życia GRATULUJĘ, mi się nawet nie chciało czytać tego. xD
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Ja mam gramofon, ale słucham tylko starych płyt :) Moja ulubiona to "Thriller" Michaela :)

    A bransoletka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym sobie z chęcią kupiła gramofon. W ogóle ostatnio mam fazę na vintage, poluję na jakąś Smienę, pokój mam zamiar urządzić sobie tak retro.. ;) Choć wątpię, że wyjdzie.

    Bransoletka cudna, kolory dobrane genialnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie cię to zdziwi, ale lubię twoje wypociny xDD Ooo....A ile ja bym na przykład dała za pójście do planetarium...♥ Bransoletka jest śliczna, dokładnie taka, jaką chciałabym jutro rano (czyt. w środę rano) założyć ;DD
    Pozdrawiam, Czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna ,ale dodałabym więcej bajerów, bo lubię chociaż nie wszyscy lubią jak im dynda na ręku xD

    AAa ja mam gramofon, ale jak [szukanie] bezsennameg
    słucham bardziej starych, zdartych płyt mojego taty.


    Ja chcę do planetarium! ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, ostatnie zdanie najlepsze;d
    pamiętam jak byłam w planetarium z jakieś 7 lat temu ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. nie obraziłabym się, gdybyś mi ją dała:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś z piotrkowa(lub okolic)? Haha, co za zbieg okoliczności bo ja też :)

    A myślałam że w lódzkim nie ma żadnych modeliniarek ;p

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D