10 paź 2012

Zwyczajnie

Siemacie! Chciałabym powiadomić was o regularności postów. Czyli słowem, jak nie chcecie nie musicie czytać. ;P
Posty biżuteryjne, jakiegokolwiek rodzaju jak zawsze przynajmniej pięć razy na tydzień.
Posty muzyczne przynajmniej raz na dwa tygodnie jako pobudka lub na dobranoc.
Inspiracje od teraz będą ukazywać się raz na miesiąc.
Zuza przedstawia będzie raz na dwa miesiące lub dwa. Zależy czy znajdę coś interesującego. ;)
Fotografię nie zawieszam, ale póki co nie mam dobrego aparatu, żeby wstawić cokolwiek.
Powieść - to inny temat. Zaraz przejdę do niego.
Inne i zwyczajne  - wiadomo, jak trzeba to się pokażą. Bez regularności.
Candy pokazuję na bocznej "belce". Jeśli naprawdę zależy mi na pokazaniu konkretnego rozdania dodam post.

Przechodzę do powieści. Pomysł z założeniem drugiego bloga na razie upadł, ale nadal o tym myślę. Blog wróciłam do życia i otwieram go. Kiedy pierwszy rozdział - nie mam pojęcia, ale na pewno jeszcze w tym roku. :D I piszę. W dodatku zawzięcie, chociaż rozpęd który miałam w wakacje zmalał. ;P
To na tyle.
 
Całuję ;*

3 komentarze:

  1. w wakcje było o niebo lepiej z blogiem, więcej czasu, a teraz ttylko szkoła, szkoła, szkoła :C
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najważniejsza w życiu jest organizacja:D ha ha ha u mnie tego niestety nie widać kompletny chaos:) ale ostatnio myślałam o obdarowaniu blogerek, dodałam ankietę, jeśli byłabyś chętna wziąść w czyms takim udział zapraszam:D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D