5 sty 2013

Kolczyki Aniołki/Ankieta/Blog Roku

Nie lubię tak wszystkiego hurtem, ale nie chce rozbijać mi się tego na trzy posty.
Pierwsze to są kolczyki. Powędrowały do chrzestnej mojej siostry jako prezent świąteczny. Spodobały się. ;)

 
 
Ankieta zakończyła się wyborem konkursu, a jako drugie DIY. I zrealizuje oba. ;) Jak z pomysłem na konkurs sobie poradzę, tak podpowiedzcie mi co byście chciały za DIY.  Tylko nie modelina, ponieważ tutoriale miały być o tym. ;P
Konkurs ogłoszę przed końcem stycznia to pewne. Szczegóły już mi się w głowie krystalizują. ;)
Z DIY będzie odrobinę gorzej, bo raz - pogoda, która nie sprzyja robieniu zdjęć, dwa - nie mam czym robić tych zdjęć. Ale jako dzielna dziewczynka poradzę sobie. ;)
Zgłosiłam się do Bloga Roku, chociaż wiem oczywiście, że szans nie mam. Nie musicie słać sms-ów.
Link do mojego zgłoszenia:

http://blogroku.pl/2012/kategorie/artystka-ze-spalonego-teatru,1d5,blog.html
Całuję ;*

10 komentarzy:

  1. Fajne są, aniołki mi przypominają ^^
    Na konkurs niecierpliwie czekam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne te kolczyki;)
    zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne jeszcze nie widziałam takich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbyt eleganckie jak na mnie :P ale komuś kto lubi taki styl do gustu przypadną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaki fajny pomysł:D
    super to połączyłaś:D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D