31 sty 2013

Naszyjnik z drobnych koralików

Kocham wymyślać tytuły do postów. Seerio. x,x
Widziałam tutorial na zszywce na podobny naszyjnik, z tym, że tam koraliki były niebieskie i o wiele większe. Cóż, nie ma co się lubi, lubi co się ma. ;)
Jak ja się cieszę, że dzisiaj czwartek. I jeszcze tylko tydzień do ferii. Dam radę! (chyba, że moje niewyspanie rozłoży mnie jutro) :D
Będę bardzo mieszać posty, ale i tak zauważyłam, że najbardziej lubicie te modelinowe. :)




Powinnam jeszcze pokazać jak to na człowieku wygląda, ale nie chciało mi się przebierać. Bo to naprawdę nie wygląda tak źle. ;P
Całuję ;*

6 komentarzy:

  1. Świetny jest ten naszyjnik :) Na pewno fajnie wygląda na szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest ^^ Kolorek koralików mi się bardzo podoba :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, ja też jeszcze tydzień do ferii ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Faaajny :) chociaż nie noszę naszyjników ani nic, preferuje bransoletki :D

    A bardzo lubię bransoletki z małych koralików :)
    Jakbyś kiedyś robiła to pewnie bd chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podoba:D ciekawi mnie jak to na szyi wygląda:D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D