11 sty 2013

Zuza przedstawia...

(coś czego dawno nie było)
... Hedahe! Czyli coś dla fanek komiksów, MCR lub po prostu czegoś dziwnego. :D Zamiłowaniem Hedahe są... dupy oraz znęcanie się nad Majkim. Dziewczyna wygląda jakby się z pisakami w ręce urodziła. Znalazłam ją dzięki linkowi dodanemu przez jedną z fanek MCR na fejsie grupy.
 Nie wiem co ja bym poczęła bez jej komiksów. Mam zły dzień, wchodzę, oglądam kilka i chwilę później zastanawiam dlaczego ja byłam smutna. :D

Przykłady:




Mnie to śmieszy, bo dzisiaj śmieszy mnie wszystko. xD Was może to nie ruszać, ale jeśli macie choć trochę zrytą banie, wejdźcie i pooglądajcie, a może spodoba się wam. :)
Całuję ;*
 

8 komentarzy:

  1. no... takie to... no spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah fajne ;) Pedober .! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. komiks jakoś mnie nie ruszył, ale nie martw się, mnie trudno rozśmieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ją, od lat czytam jej komiksy :D Aczkolwiek słyszałam, że chce dobić do 1000 i zakończyć :<
    Swoją drogą, masz konto na dA? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakby mam. Posiadam, ale nie pamiętam ani hasła ani nick'u. xD
      O nono, nie dam jej skończyć rysować Chemików. Tak to nie ma. ;P
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Chociaż i tak podziwiam ją, że ma tyle pomysłów na komiksy, ponad 800 i wszystkie śmieszą tak samo :D

      Ale miejmy nadzieję komiksy z rzyci(a) wzięte będzie dalej dodawać :3

      Usuń
    3. To fakt, ona wydaje się, że ma z kilkadziesiąt pomysłów na minute. :D
      Też mam nadzieję, że z rzyci(a) wzięte nie przestanie pokazywać. Przecież inaczej ja nie będę miała co oglądać na internecie. x3
      Pozdrawiam

      Usuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D