6 sty 2013

Nominowana

Czy to wam nigdy się nie znudzi? ;P
Nominowały mnie: Mała Tymbarkoholiczka oraz Guma Balonowa. Dziwnie się czuję przez te nominacje, bo pisze, że dostaje się za "dobrze wykonaną robotę". Co ja takiego robie? O.o
No nic. Przejdźmy do pytań i odpowiedzi.

Od Gumy Balonowej:
  1. Jaki jest twój ulubiony zespół/solistka?
  2. Jaka jest twoja ulubiona aktorka?
  3. Chciałabyś być modelką?
  4. Umiesz chodzić na wysokim obcasie?
  5. Twoje najbardziej szalone marzenie w życiu to...?
  6. Byłaś kiedyś w szpitalu?
  7. Lubisz czytać blogi?
  8. Czy mogłabyś policzyć liczbę obs. przez cb blogów?
  9. Ile chciałabyś mieć dzieci?
  10. Masz chłopaka?
  11. W jakim zawodzie chciałabyś pracować?

  1. Jak wszystki wiadomo My Chemical Romance.
  2. Helena Bohnam-Carter
  3. Nigdy w życiu, beznadziejna robota.
  4. Nie i chyba nigdy się nie nauczę. xD
  5. Nie mam, bynajmniej nie szalone
  6. Tak, po wypadku xD
  7. Niektóre
  8. Uchuchu, nie wiem ile
  9. Ani jednego najlepiej, nie lubię dzieci :<
  10. Noope, faceci boją się mnie. ;P
  11. Architektura albo projektowanie ubrań mnie ciągnie

Od Małej Tymbarkoholiczki:
 
1. Masz jakieś hobby? Jeśli tak, to jakie?
2. Jakie cechy charakteru cenisz najbardziej u ludzi?
3. Jakiej muzyki słuchasz?
4. Co robisz w wolnych chwilach?
5. Lubisz czytać książki?
6. Czy pisanie Twojego bloga sprawia Ci przyjemność i czy masz z tego jakąś satysfakcję?
7. O czym marzysz?
8. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu?
9. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
10. Bez czego według Ciebie życie byłoby bezsensu?
11. Masz jakiś ulubiony cytat? Jeśli tak, to jaki?

 
  1. Wiadomo - DIY :D Oraz pisanie powieści, rysunek i ogólnie wszystko co wymaga wyobraźni. xD
  2. Uczciwość oraz wiara w siebie i innych
  3. ROCK! <3
  4. Siedzę i słucham muzyki, rozwijam moje hobby, czytam, jeźdźę rowerem, gram w TS3
  5. Kocham. *.*
  6. Sprawia przyjemność i to dużą. :) Bo ja wiem czy mam satysfakcję... Jestem zadowolona, że mam komu pokazywać swoje prace i jestem doceniana. :)
  7. O locie balonem nad Atlantykiem
  8. Przyjaźń i rodzina oraz... ciepła herbata w kubku. :D
  9. Nie znoszę takiego pytania. -.- Nie mam ulubionej, kocham wszystkie MCR i ostatnio również GD.
  10. Bez wyobraźni. Człowiek bez niej ma smutne życie.
  11. Nie mam, ale mam powiedzonko. "Zawsze może być gorzej" :)

I znów nikogo nie nominuję. Ja doceniam wszystkich, którzy się starają rozwijać. :D

Jeszcze tylko 11 postów i będzie 400. <3 jeah.
Całuję ;*

1 komentarz:

  1. Zgaduję , że wszyskto dobrze robisz ^^

    Zapraszam do siebie, będzie mi miło jak wpadniesz ♥
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D