19 paź 2016

Kwiaty kosmosu

Jakoś tak skończyła mi się umiejętność planowania. Znaczy, po prostu zapomniałam zrobić zdjęcia na bloga biżuterii i muszę się posiłkować tymi do sklepu. :'D Nie są złe, tylko są białe i denerwują mnie przez to. W sumie mogłam wziąć do babci biżuterię i tutaj zrobić zdjęcia, bo nawet zastaję trochę światła jak wracam z pracy, ale pakowałam się na szybko i no. Jak zwykle. Miałam ogólnie wstawić albo post fotograficzny, albo z wymianą mikołajkową, ale obie opcje wymagają ode mnie jakiegoś większego działania i przemyślenia. Szczególnie fotograficzny, bo musiałabym obrobić zdjęcia, bo większość mam tylko pod insta zrobione. xD

Miałam taki moment, gdzie zrobiłam nieco fajniejszej biżuterii z modeliny. To było pod koniec września i jak do tej pory nie ruszyłam ponownie modeliny. Za każdym razem jak już prawie udawało mi się przysiąść do lepienia coś się działo co przeszkadzało mi, a jak wracałam z pracy ostatnio to niestety byłam ledwo żywa, że tylko seriale oglądałam. 
Dla niektórych będą to mało jesienne kolczyki, ale kosmosy to jedne z bardziej typowych jesiennych kwiatów. Oficjalnie mój pomysł był przeznaczony na konkurs Royal Stone pt.: "Kosmos", miałam domalować galaktykę na płatkach, ale nie zdążyłam się wyrobić, a potem już mnie leń złapał i nie dokończyłam ich. Strasznie marnie je widać na takim beznadziejnym tle, ale powiem wam, że wyszły mi naprawdę fajnie. :3 W przyszłym tygodniu uzupełnię post o chociaż jedno lepsze zdjęcie. :)






Nie wiem jak będzie postem w sobotę, ale nie ma co się przejmować, bo i tak wasza aktywność jest niska, że nikt nie zauważy. xD
Miłego wieczoru!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D