7 gru 2016

Świąteczne dekoracje do domu

Wpadłam na głupi pomysł i wyrwałam sobie ósemki. Niestety okazało się, że to nie pójdzie tak łatwo i mam przeciętą kość, więc nie dość, że przez dwa miesiące mam dietę półpłynną to jeszcze jestem spuchnięta oraz nie do życia. A miałam zrobić więcej świątecznych ozdób i dokończyć biżuterię. :c Najśmieszniejsze, że czekają mnie jeszcze trzy takie zabiegi, ale muszę to rozłożyć w czasie, bo nie przeżyję. :'D 

Żeby nie było tak marudno w niedzielę dokończyłam choinkę, a w poniedziałek udało mi się zrobić obrazki pomimo ataku migreny. Nie jest to szczyt artyzmu, ale jakoś milej mi się patrzy na nie, bo wiem, że zrobiłam je sama i że to całkiem nieźle jak na moje obecne umiejętności. :) Zdjęcia nie powalają, ale może dorzucę kilka jak antybiotyk zacznie działać. 




Pozdrawiam znad lodowego opatrunku i życzę miłego dnia! :D
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D