9 maj 2013

Bransoletka czerwone paciaje

I znów nie mam co robić. :/
 Bransoletka zrobiona dosyć dawno, ale mam tak cudowną pamięć, że zapomniałam o niej. Jak dla mnie wygląda całkiem całkiem. ;)



Kolczyki to mój ulubiony rodzaj biżuterii. I na dodatek od jednej pary kolczyków kupionych w Spale zaczęło się to wszystko. Ale że nie lubię monotonii to wszystko inne też robię. :D
Wyłączyłam ankietę, bo nie wyświetlały mi się wyniki. Przeprowadzę ją przez jaką inną platformę i wrzucę link.
Całuję ;*

8 komentarzy:

  1. Śliczna jest! Te wzorki na koralikach, podkreślają czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię paciaje i czerwień ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jest śliczna a ja bardzo lubię czerwony <3
    zapraszam:
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna jak wszystkie inne twoje prace :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne! Ja bym nie potrafiła zrobić takiej.. Na codzień wolę inne np. skórzane i z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ahh ten czerwony :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D