1 maj 2013

Wisiorek z biedronką

 Jestem mega zdenerwowana. Od godziny próbuję dodać tego posta. Okazało się, że moja siostra wykorzystała cały limit na internecie i prędzej żyły sobie potnę niż coś załaduje. :/
Młoda na mnie się drze jak oglądam film, bo przecież limit, a sama ostatnio cały pierwszy sezon "Chucka" obejrzała. :X
Miałam takie mało ambitne plany na weekend, a teraz zostałam ze stosem książek i Simsami 3.
Biedroneczkę kiedyś już lepiłam. Ta jest większa, ale bardzo podobna do starej. Lubię taką drobiazgową biżuterię. :D


Huh, mam nadzieję, że zdjęcia się załadowały, bo nie uruchamia mi się podgląd posta. 
Nie jest źle z liczbą postów w tym miesiącu. Na trzydzieści możliwych przepuściłam tylko wczorajszy. :D
Jak myślicie - dodawanie dwóch postów na dzień ma jakiś sens w roku szkolnym? 
Klik znaczniki pod postami. ;)
Całuję ;*

14 komentarzy:

  1. Słodka :3 Zielony koralik bardzo fajnie dopełnia całości :D Chociaż ja bym go widziała bardziej w roli "łącznika" biedronki z łańcuszkiem, ale to ja, i bez tego jest świetna :D
    Limit, limit... Lily doskonale zna ten ból, ja za to męczę się z wifi do którego podpięte są 3 komputery i 3 telefony, a siostra gra w najlepsze w Internecie niemal 24/dobę. I weź tu wtedy posta dodaj ;/ Łączymy się z Tobą w bólu i cierpieniu!
    ~Miona i Lily

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka biedronka ^^ ło współczuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten wisiorek :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś też kiedyś limit wykorzystałam x) Całe 15 GB :D
    Biedroneczka jest cudna, mam podobne kolczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przeurocza! :3
    Jak masz chęci, to możesz spróbować pisać dwa razy dziennie, ale nie wiem, czy to będzie opłacalne :)
    Ogólnie to najlepsze określenie inspiracji jakie kiedykolwiek przeczytałam. Nazywajmy rzeczy po imieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. slodka ta biedronka! mala rzecz a cieszy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!
    Według mnie 2 posty dzienne w roku szkolnym to za dużo. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ugh, internet z limitem.. Najgorsza rzecz jaka jest :D (gorszy jest tylko brak internetu :P)
    Słodka :)
    A 1 post dziennie jest według mnie idealny ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna biedroneczka c:

    OdpowiedzUsuń
  10. biedroneczko, biedroneczko leć do nieba, przynieś mi kawałek chleba:D przypomniał mi się wierszyk z dzieciństwa:D to napisze,że taka sentymentalna:D przynajmniej dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D