16 maj 2013

Kolczyki agaty w starym złocie

Złapałam wifi z telefonu i jestem. :) W sumie jakoś szczególnie nie barakowało mi was, bo ostatnio słabo się wysypiam i jak tylko wracam do domu to walę w kimono i nawet na lekcje za specjalnie nie mam czasu.
Kolczyki zrobionę z prawdziwych agatów. Odkąd pamiętam kamienie walały się w starej cukierniczcę to zgarnęłam je kiedyś i już kilkakrotnie tworzyłam z nich. Ta para nie pójdzie na sprzedaż tylko dam je mamie do kompletu z naszyjnikiem, który stworzyłam już dawno temu.
 


Właśnie zaczynam pisać drugi referat. Czeka mnie jeszcze romans z niemieckim, na wszelki wypadek z geografią i przypomienie sobie matmy. A potem spokojnie mogę oddawać się upojnej rozrywce jaką jest układanie i segregowanie ubrań w szafce.
Kiedy ten tydzień minął? o.o
Mam bardzo zgraną klasę. Tak, że mam ochotę parę osób tępym narzędziem w głowę zdzielić. -.-'
Całuję ;*

10 komentarzy:

  1. fajnie ze klasa jest zgrana to podstawa by czuc sie dobrze:)Piekny kamien agat;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są świetne! Bardzo ładne połączenie kolorów ;)))
    Zapraszam na nowy post do mnie na bloga :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne ; ) Obserwuję ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolczyki :)
    Obserwuję ;)
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe ^^ Fajne te ozdoby między agatami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię agaty, są takie tajemnicze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D