5 maj 2013

Bransoletka niebiesko-biała pleciona

Pogoda wygląda nieco znośniej. Jak skończę pisać posta idę na rolki z siostrą. W końcu kiedyś trzeba się  nauczyć jeździć na nich. Od chyba pięciu lat uczę się i nie umiem. xD
Dzisiaj jestem mniej poetycka, jeśli chodzi o tytuł. Sam wygląd bransoletki nie jest zły. Brakuje po prostu jakichś zawieszek do niej. W ogóle brakuje mi zawieszek. :X





Mam wrażenie, że pogoda jest złośliwa dla mnie. Ten tydzień był paskudny, a jestem w Czerniewicach. Przyszły ma być cudownie ciepły, a ja muszę wracać do Tomaszowa na doradztwo zawodowe. ;/ Cuudownie. -.-
Do drugich urodzin bloga daleko, ale ja już kombinuję candy. I zastanawiam się czy nie zrobię akcji wymiany listów albo biżuterii i takich tam podobnych. Strasznie stęskniłam się za przychodzącymi listami i paczuszkami. :) Dajcie znać czy wam ten pomysł się podoba w ankiecie obok. :D
Klik znaczniki pod postami. ;P
Całuję ;* 

10 komentarzy:

  1. Prosta, ale bardzo ładna :) Świetne kolory, są takie delikatne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie tego typu bransoletki :3 Cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka wymianka to fajna rzecz!
    Kliknęłam już w ankiecie :)

    Pozdrówka:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Najprostsze najlepsze. No i zawieszki by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dobrane kolory, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba, nawet taka bez zawieszek. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna, delikatna i bardzo mi się podoba:) właśnie ostatnio dostałam zamówienie na takiego warkoczyka tylko troszkę inaczej ma być zrobiona:D

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podoba :) baaardzo :P

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D