7 gru 2014

Inspiracje #37

Mgła jak mleko, zero życia na zewnątrz, a w domciu ciepło, świąteczna muzyka i kot śpiący na kolanach. :D W sumie widok za oknem można powiedzieć, że też świąteczny, bo biało. Szkoda tylko, że nie od śniegu. :< Siedzę sobie z tym kotem na kolanach i lepię kolejne świąteczno-zimowe biżuty. Za godzinę muszę się zwijać na autobus, więc nie zdążę sfotografować tego co zaraz wypiekę. A uważam, że wyszły mi całkiem fajne rzeczy. Na tą chwilę jadę samymi naszyjnikami. xD
Trochę zimowo - świątecznych klimatów oraz dodatek, bo niedawno oglądałam "Władcę Pierścieni" i śmieszy mnie ten obrazek bardzo - bardzo. :3

 december

christmas

Christmas 🎅🎅🎅🎁🎁🎄🎄

Christmas time
.

Untitled

-

Muszę odpakować deserowe Skittelsy, bo chodzi za mną coś słodkiego i nieco innego. :D
Miłego dnia! 
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. kocham nastrój świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia! niedługo też chyba zrobię taki post - bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też mgliście... aż nie chce się wychodzić z łóżka...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja powiem tyle, że mgła i deszcz to idealna pogoda dla mnie, więc się z niej cieszę! Chociaż nie pogardziłabym śniegiem :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, no nie mogę, z tym loreal to mocne xD
    Ja kocham oglądać takie świąteczno-zimowe zdjęcia, gdzie dominuje biały puch, światła i w ogóle wszystko wygląda magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać zdjęć Twoich świątecznych biżutów. Uwielbiam świąteczną biżuterię, uważam, że jest taka słodka i baśniowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach! Gdyby tylko jeszcze trochę śniegu się pojawiło, to byłoby już prawdziwie świątecznie.
    Haha, Gandalf. :D Ja nigdy nie rozumiałam o co chodzi w tym Władcy Pierścieni. Ostatnio oglądałam Hobbita i wreszcie co nieco zaczaiłam z tego świata. ;D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D