30 kwi 2016

Chwilowa przerwa - zapraszam niedługo!

Logicznym było by, aby zrobiła sobie wolne na początku kwietnia, żebym miała czas na naukę, ale logika to nie pod tym adresem. :'D Zostało mi trzy dni do tej strasznej cholery - matury i postanowiłam zrobić sobie restart, i do końca matur ograniczyć internet. Będę zaglądać na instagrama oraz fanpage'a, ale blog zajmuje nieco za dużo czasu i nerwów aktualnie, abym miała siłę.
Potraktujmy to jako coroczny urlop odblogowy. Obiecuję wrócić jak tylko odpocznę! :) 
A jak do czerwca się nie pokażę to możecie mi zrobić wjazd na chatę, bo niektórzy z was mają mój adres. xD

Podrzucam wam masę linków do różnych miejsc gdzie jestem i zapraszam do odwiedzania, bo stamtąd nie zniknę jakoś specjalnie. :D

500PX| FLOG (fotografie)
PERISCOPE - @spalonaartystka
SNAPCHAT - actionkitty
INSTAGRAM - BIŻUTERYJNY| PRYWATNY

Dorzucam wam jeszcze urocze kotki, bo nie mogłabym was bez nich zostawić. :3 I pieski, i króliczki, i puchate chomiczki. Co się będę ograniczać. :3


Miłego maja pyszczki, spędźcie go aktywnie i kreatywnie. :D
Nie zapomnijcie o mnie, gdy już wrócę.
PS. Kolorystyka oraz nazwa bloga zmieniona, ale reszta to jeszcze w myśli.
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D