19 cze 2015

Inspiracje #42 - odcienie fioletu

I prawie oficjalnie rozpoczęłam wakacje. :3 Mam wystawione wszystkie oceny, którymi nie mam co się chwalić, bo w tym roku niestety zawaliłam sprawę. Cały przyszły tydzień teoretycznie są lekcję, ale że we wtorek wybywam na koncert to nie opłaca mi się jechać na jeden dzień, a w środę i czwartek będę - jak sądzę - psychicznie niedysponowana. Jak to zwykle bywa. Mam nadzieję, że już teraz zrobię coś, a nie tylko będę siedzieć na necie i przeglądać głupie strony. :D W końcu tak naprawdę jest niewiele czasu na odpoczynek, jeśli chcę nadgonić zaległości z angielskiego grupy rozszerzonej oraz zacząć powtarzać biologię do matury, chociaż niby nie wybieram się na żadne biologicznie ukierunkowane studnia. Ale ze mną nigdy nic nie wiadomo. C: 
Postanowiłam wprowadzić pewien porządek - i tak zaczynam serię comiesięcznych, piątkowych inspiracji, w konkretnym temacie. W tym odcinku na tapetę wchodzą wszelkie obrazki w fioletowych odcieniach. Nie powiem, kocham ten kolor, jest taki władczy i kojarzy mi się siłą. :D Pod tym linkiem co jakiś czas dojdą nowe piny. Można również przerzucić się ikonką po prawej stronie. ;) 
Cieszcie oczy fioletem i przyznacie mi się jakie odczucia w was wywołuje. :D

Gorgeous Rose 

Photo 

For bridal shower- Baby's breath in mason jar, spray paint mason jar with purple glitter spray paint

 Purple Mountain Majesty  *****Have always "heard" those words, but actually never knew what they meant until, I saw a Sunset in the Beautiful State of ......Montana............

 Spectacular lightning storm at Lewis Smith Lake near Jasper, Alabama

20 purple shaded color string light ball decor patio wedding

 Plums | Flickr - Kimberley (continental drift)

 Who doesn't love a purple glass door knob? It makes you feel elegant before even stepping into the room!

 I do dare to hope again..after all my burdens and that is only because of you!!! :-))))

 Delicious shades of grape

 Lilacs by Call me cupcake on Flickr

 30 Shades Of Purple Hair

Głód coraz głośniej daje o sobie znać, tak więc znikam na porzeczki i jagody. :D
Miłego dnia!
Całuję ;*

6 komentarzy:

  1. Kocham fioletowy! Ta róża na pierwszym zdjęciu kojarzy mi się w koralikami, które ostatnio widziałam w sklepie. I koraliki, i róża są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia świetne, ale najbardziej spodobały mi się te fioletowe śliwki ;) Wyglądają na takie słodkie i soczyste
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham fiolet :) i wszelkie jego odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fiolet i wszystkiego zdjęcia mega mi się spodobały *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju boskie zdjęcia *.* Mnie chyba fiolet nieco uspokaja ;)
    Bardzo podobają mi się fioletowe włosy! :D ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tak średnio za fioletem przepadam szczerze XD ale zdjęcia są śliczne :>

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D