13 cze 2015

Lawa powstała z rozmontowania

Nie mam czasu na dłuższe medytowanie nad postem, bo muszę powtórzyć zdjęcia biżuterii i zaraz wybywam na rower. Mam nadzieję, że burza znów przyjdzie późno. Wczoraj zaatakowała przed ósmą i była naprawdę spektakularna, ale nie zagościła na długo nad moją wioską. Jeszcze przez godzinę po jej przewianiu dalej patrzyłam jak błyskawice rozświetlają wschodnie niebo i podkreślają kontury drzew. To było niesamowicie piękne. Niestety miałam rozładowany i telefon i lustrzankę, więc ani jednego zdjęcia nie mam, czego żałuję strasznie, bo w kilku momentach było tak pięknie, że chętnie zrobiłabym sobie tamten widok jako obraz albo fototapetę. :)
Ostałe się po rozmontowaniu koraliki przerobiłam na kolejne kolczyki. Skłamałam niechcący mówią, że już koniec fatalnych biżutów. xD Ale teraz to już serio koniec i w przyszły weekend wchodzi na salony modelina. A może nawet jeszcze dzisiaj?
Zasmucił mnie mocno wynik ankiety. Wy nawet nie wiecie jak bardzo przez brak komentarzy nie chce mi się pisać ani tworzyć. Dla was napisanie "fajne" zajmie z życia pół minuty, mi da za to energię do tworzenia i rozwijania się. I chociaż chciałabym być od tego niezależna to jednak milej jest kiedy wiesz, że ktoś docenia to co robisz. :)






Lecę szukać szortów i sprawdzić koła w rowerze. 
Miłego popołudnia!
Całuję ;*

13 komentarzy:

  1. A mnie cały czas ciekawi, gdzie mogę nabyć trochę mniejsze takie 'lawowe' kolorowe koraliki. ;-;
    Kolczyki bardzo ładne, przyjemnej jazdy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek tych kolczyków, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, takie delikatne :)
    https://panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, delikatne, a kolorek przykuł moją uwagę. Mi też czasem przez brak komentarzy nie chce się nic tworzyć one jednak dają taką motywację i tak jak napisałaś wiesz wtedy, że Twoja praca jest doceniana. Ciesz się z tego co już osiągnęłaś i z prawdziwych stałych bywalców, dla nich twórz :)
    Pozdrawiam
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, bardzo cenię w ludziach artystyczne zamiłowania. Do tego przejrzysty i uporządkowany design aż miło czytać i patrzeć. Bez wątpienia zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolczyki. Podoba mi się nowy wygląd bloga, dopiero teraz go zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te koraliki wyglądają fantastycznie. Wręcz intrygująco :3
    Wygląd bloga jest po prostu WOW. Żałuję, że mnie tak długo tu nie było :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Koraliki świetne.Ładny efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są przepiękne, idealnie dopasują się do jakiejś letniej sukienki na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podobają te koraliki z których zostały zrobione kolczyki, cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Superasne. Bardzo mi się podobają i chyba sobie takie zrobie :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D