21 cze 2015

Biedronka na liściu

Trochę sennie jest, bo w końcu spadł deszcz. Tort bezowy i herbata jednak trzymają mnie w pionie i dzielnie tworzę dla was niespodziankę wraz z Bezsennąmeg, na którą mam nadzieję będziecie mieć ochotę jak ja na kolejny kawałek ciasta. :) Przy okazji dowiedziałam się jak bardzo lewa jestem w tworzeniu banerów. Cóż za kicha, czwarty raz kombinuję, ale chyba tym razem uda mi się zrobić coś ciągnącego oko. :D Terefere, nadzieja matką głupich. Nieważne. Przechrzaniłam wczoraj, bo stwierdziłam, że nic złego się nie stanie jak jeden dzień sobie odpuszczę wszystko. No, posprzątałam tylko, bo szło się zabić o moje ciuchy. xD Dzisiaj robi się to samo, czyli nóżki do góry, książka w łapę i ewentualnie jak trawa przeschnie to wyjdę poleżeć. Nigdzie mi się nie śpieszy. :3 

Biedronka jeszcze wiosenna, ale jak mi się zaplątała to ją pokażę. Miała funkcjonować jako broszka, ale żadne znane mi dziecko czy zwyczajnie ktokolwiek nie skusił się na nią. xD Tak serio to jest jedna z ostatnich zwyczajnych modeliniaków, od niedawna złapałam taki swój system i styl i trzymam się go dzielnie. :3 Mam nadzieję, że za jakiś czas będziecie w stanie rozpoznać moje prace w tłumie innych. :D



Meh, kot znowu uwalił mi się na łóżku, a paskuda linieje. Dobrze, że futerko ma białe to chociaż tak nie widać. xD Szkoda tylko, że większość moich ubrań jest czarna i na nich widać aż za bardzo. :')
Oh, i zmieniłam nick znowu. Jednak bycie spaloną się mnie trzyma. :X
Miłego dnia!
Całuję ;*

2 komentarze:

  1. Urocza, a te krople rosy po prostu świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przeuroczo :3 Zgadzam się z Oliwią Z, krople rosy wyszły przecudnie!

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D