6 cze 2015

Zielone pastylki

Te weekendy jak zwykle za szybko lecą i nie nadążam nic zrobić. Mam nadzieję, że w wakacje ogarnę się i będę coś robiła innego niż tylko bujała się w hamaku i chodziła na spacery. Moja wyobraźnia woła o przywrócenie na stanowisko głównego sensu życia, ale zwyczajnie szkoła ją prześciga. Ostatnie dwa tygodnie mam wrażenie, że albo będą piekłem albo będę miała święty spokój. Nie sądzę, żeby było coś pomiędzy. xD
Zastanawiam się nad założeniem konta na photoblogu albo czymś takim, żeby wstawiać tam zdjęcia, które zaczynają mi się kumulować na pendrivie. Chciałabym je wszystkie gdzieś zgromadzić, a na blogu mam wszystko i jakieś fajne fotografie utonęłyby niechybnie, a tak może ktoś dostrzeże mój talent. *tłumi szalony śmiech* Nie no, na serio to takie internetowe portfolio byłoby mi pomocne przy oglądaniu postępów, które mam nadzieję, że robię. Może znacie jakieś dobre strony, gdzie mogłabym się zalogować z moimi kwiatkami i innymi pierdołami? :)
Kończę już tę marną biżuterię. Zostały jeszcze tylko dwie pary kolczyków do pokazania bez tych i na salony wchodzi modelina oraz inne. ;) Mam ochotę zrobić szaloną wyprzedaż na allegro wszystkich par kolczyków, tylko ciekawe czy byłby ktoś chętny. xD



Koleżanka ma dziś urodziny, więc trzymajcie kciuki, żebym wróciła do domu cała. :P
Miłego dnia!
Całuję ;*

11 komentarzy:

  1. ładne są te kolczyki *,*
    Zajrzysz?
    Będzie mi bardzo miło jak zaobserwujesz lub skomentujesz :P
    Gabrielle-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Uwielbiam czytać twojego bloga :* Oczywiście obserwuję,a jak.Wiedz ,że jestem twoim stałym czytelnikiem.Powinnas to wiedzieć.Świetnie piszesz,z rpzyjemnością mi się czyta twoje wpisy.Blog,jak wchodzę od razu sam się prosi o przeczytanie każdego tu postu,no nie mogę inaczej.Pozdrawiam cieplutko kochana,twój blog jest jednym słowem ZAJEBISTY. :D Swietny naglowek,super post,extra zdjęcia . POZDRAWIAM i zapraszam także do mnie :* :* :* Pamiętaj ,że wpadam tu co dziennie.
    karolinablogpanda.blogspot.com KOLCZYKI CUDOWNE

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że jestem pierwszy raz na Twoim blogu i muszę powiedzieć, że wygląd jest delikatny, w pewnym sensie ciepły. Szczerze, to nazwa Twojego bloga mnie tutaj przyciągnęła. Postanowiłam zajrzeć. Muszę stwierdzić, że chyba zostanę tutaj na dłużej.
    Post jest ciekawie napisany. Myślę, że wystawienie Twoich rękodzieł na allegro.pl byłoby świetnym pomysłem. Teraz coraz więcej ludzi zaczyna doceniać tzw. "handmade". Mnie też to zaczęło interesować. Lubię podziwiać (ciężką) pracę innych. Szczególnie w kategorii biżuterii. Jeśli wystartowałabyś z aukcjami na allegro to byłabym chętna.
    Kolczyki są urocze!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://megaaan-esieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolczyki. Czekam na modelinę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie sobie poradziłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć dawno tu u Ciebie nie byłam, jej jak tu się pozmieniało :D
    Świetnie dopracowany wygląd ;) a co do kolczyków to bardzo ślicznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne pastylki :)
    Hmm..w stronach czy photoblogach sie nie znam, ale powodzenia zycze w realizacji planow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne :) Zapraszam do mnie blog od wczoraj :)
    http://kaczuskas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! :) Subtelne i delikatne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D