9 gru 2015

Gwiazda betlejemska

Nie będę odkrywcza mówiąc, że nieszczęścia chodzą parami. Powinnam się spodziewać, że jak jedna niefajna rzecz zdarzyła się to powinnam przygotować się na kolejną. No i kolejna dała mi nieźle popalić, chociaż wydaje się błaha. Pękły mi okulary. Niby nic, ale ja bez nich nic kompletnie nie widzę. Gotówki brak, żeby do optyka, na koncie brak, żeby zamówić. U babci jedna para soczewek, stare okulary w domu i reszta soczewek też. Niby skleiłam oprawki, ale że mam ustawiane osie to mocno mnie zaczyna głowa boleć, bo nieco krzywo weszło szkło w oprawkę i raczej nigdzie w nich nie wyjdę. Jak jeszcze nie dam rady włożyć za pierwszym podejściem soczewek to mam o wiele szybciej weekend. :V Co nie jest okej, bo do czwartku oceny wystawiają i tracę wszelką możliwość popraw na ostatnią chwilę. Widzicie, nie odkłada się ważnych rzeczy na ostatnią chwilę, bo potem się dzieją takie kwiatki. :X Jeden tyci plus - ogarnę szablony, które mam do zrobienia. 

Wyobraźnie sobie, że cmokam na was z niezadowoleniem. Aż tak bardzo wam nie podobają się biżuty w rozdaniu? Czuję się brutalnie zlekceważona. :V No, przesadziłam. Ale z pewnością mojej samoakceptacji i wiary w umiejętności to nie podniosło. Dlatego szukając nieco atencji dzisiaj zaprezentuje wam coś innego niż miałam w planach. Dzisiejszą gwiazdą (hehe) jest gwiazda betlejemska, czyli inaczej Poinsecja. Naczelny kwiatek w okresie świątecznym, zresztą nie dziwię się. Jest prześliczny i ma bardzo ciekawy kształt. Bardziej jakby był samymi czerwonymi liśćmi niż kwiatem. :V Zdjęciom nieco ubyło wyrazistych kolorów, ale wolę tak niż szumy, które zafundował mi aparat.





Mój detoks od za dużej ilości mediów społecznościowych idzie cały czas do przodu. Mniej mi szkoda, że wszystko usunęłam. Tym bardziej, że podobno są problemy ze Snapchatem. :D Za to zdjęć na insta będę miała masę, więc chyba jednak zainstaluję go z powrotem, bo potem nie wyrobię się z chwaleniem się wszystkim. :V
Nadużywam ostatnio mordki ":V", ale ona jest taka idealna. C: 
Miłego dnia!
Całuję ;*

10 komentarzy:

  1. Śliczna ta gwiazda betlejemska ! Ma swój urok !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyszła :3
    Ej no w ogóle ej jak mogłaś odejść ze snapa ej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli szukasz super fajnego kwiatka, ogarnij sobie anturium. Ulepisz mi je kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anturium to sympatyczny kwiatek, tak że bez problemu. Cały bukiet czy pojedynczo? :D

      Usuń
    2. Kurde, tunele z anturium to by było coś! Każdy by mi ich zazdrościł. :D

      Usuń
  4. Ech te niemiłe przygody, życzę powodzenia z okularkami : ) Gwiazda wyszła pięknie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna gwiazda! :)
    Znam to. Nigdy jednego złego zdarzenia. Jest ono tylko rozpoczęciem pasma nieszczęść. :X Powodzenia w sprawie z okularami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeju, gdyby mi pekly okulary to czulabym sie bardzo zle, na pewno nigdzie bym nie wyszła, bo bałabym sie o swoje zycie xD/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D