23 lip 2016

Geometryczny komplet z modeliny

Czuję się trochę jakbym pisała sama do siebie. Zaskakuje mnie jak bez mojego udziału wcześniej potrafiło się wypowiedzieć osiemnaście osób. W sensie, że ja nigdzie po blogach nie chodziłam, nie komentowałam, sami mnie ludzie znajdowali, a przecież nie robiłam nic super. :V A może jednak? Może teraz nie robię nic interesującego. Nie wiem i pewnie się nie dowiem. xD

Dwa razy podchodziłam do tematu geometrii w konkursie Royal Stone, ale jedna praca wyszła bardzo źle, drugą jest ta. Nie zgłosiłam się, bo czułam, że to bardzo słaby poziom jak na taki konkurs. W mojej wyobraźni było to o wiele lepsze i dodatkowo miało w środku kwiat fuksji. Owszem, kwiat zrobiłam, ale tak bardzo mi nie pasowało, że zrezygnowałam. Zadowolona jestem z samej budowy i blendowania kolorów przy naszyjniku. Ogólnie formy geometryczne bardzo mi się podobają, ale tylko do oglądania, bo zrobienie idzie mi ciężko. xD




Może zacznę szukać Pokemonów? Chociaż wyszłabym z domu i lepiej by mi się spało. 
Miłego dnia
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D