19 lip 2016

Gruby warkocz

Następny post zacznie już serię modelińców na wyzwania, mam nadzieję, że jakoś przetrwaliście ten nalot prac nie najlepszych. ;) Można powiedzieć, że bardziej docenicie to co zrobiłam z modeliny patrząc na to co ostatnio publikowałam. xD

Czasami mam tak, że muszę zrobić coś beznadziejnego, żeby później móc to przerobić i pokazać, że robię jakiś progres. Jak na razie jestem na etapie właśnie tego robienia badziewi, za miesiąc, może za pół roku to co teraz wrzucam pewnie zmieni formę, dodam coś, oplotę czymś i będzie lepiej. Ale żeby to nastąpiło i zaistniał efekt wow muszę pokazać twór bazowy. Dzisiaj nim jest bransoletka z grubego, błyszczącego się rzemienia. Niby miałam pomysł, żeby to wyglądało inaczej, ale gdzieś mi uciekł i nie chciało mi się go szukać. Przy okazji wykorzystałam za małe końcówki, które ostatnio kupiłam. :)



Jak zadecydowaliście, tak rozdanie będzie pół na pół. Dzisiaj zabiorę się za ogarnianie wszystkiego, bo ostatnio czas leci mi tak szybko, że jak nie dzisiaj to zapomnę. :'D Przez chwilę chciałam wam w wersji biżuteryjnej dać Pokemony, ale dajmy temu spokój. xD 
Miłego dnia! 
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D