27 gru 2013

Dla młodszej - One Direction

Wczoraj miałam dodać ten post, ale blogowanie z telefonu jest denerwujące. Pogoda taka zła, święta tak krótko. Lipson. Mówię wam. :| 
Kolczyki specjalnie do towarzystwa dla torby z 1D. Moja siostra jest direkszjoners (nie wiem jak to się normalnie pisze, a nie chce mi się iść pytać) i torba była jej wyraźnym życzeniem, za to kolczyki to taka niespodzianka. :3 Dokładność przy wycinaniu nie była oszałamiająca, muszę podostrzyć nożyk.



Muszę posegregować w końcu zdjęcia biżuterii, bo pendrive 8GB zaczyna mi się niebezpiecznie kończyć. :| 
Trzymajcie się. 
Całuję ;*

10 komentarzy:

  1. Czego się nie robi dla siostry...ja bym musiała dla mojej wyciąć logo Nirvany i Turbosów :) Czyli kto ma gorzej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, przebijasz. :D
      Nie wiem czy by mi się chciało wycinać logo Nirvany. xD

      Usuń
  2. siostrze na pewno się spodobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno sie jej spodobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi kolczyki się bardzo podobają, wiec myślą że siostrze również:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ♥Idealne dla Directionerki^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, na pewno się ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, na pewno się spodobały siostrze :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D