11 lut 2013

Bransoletka mniejsze słońca na gumce

Cieszcie się albowiem nagrody mam prawie skończone. Post konkursowy napisany, czeka tylko na zdjęcia i baner. :D
Wczoraj narobiłam trochę biżuterii, a w najbliższym czasie mam zamiar polepić co nie co. ;)
Oglądając pogodę zmuszona jestem pogodzić się z faktem śniegu i powrotu zimy. Przyjmuję to na klatę i popołudniu idę kończyć budowę igloo. ;)
Widzę, że chyba pamiętacie o pewnej umowie. Minimum 5 komentarzy pod postem, bo kolejnego nie będzie. ;D Ale zaskoczyliście mnie bardzo mocno i pozytywnie. Mimo, że od ponad miesiąca wejścia nie przekraczają 100 to komentarzy jest - o dziwo! - dużo, a czasem nawet więcej niż dużo.  XOXO słońca moje. :)
A propos słońc. To siostra poprzedniej, słonecznej bransoletki. Polubiłam tworzenie bransoletek na gumce. Teraz wszystkie koraliki, które mam w stanowczo za dużej ilości znajdą zastosowanie.

 

 

 
 
 Jak cudownie pracować na dużym monitorze! xD
Oglądałyście "Odwróconych zakochanych"? Strasznie mi się spodobał ten film. I gorąco go polecam na walentynki. ;)
Lecę skończyć tworzenie, a potem pogram sobie z życiem. :P
Całuję ;*

7 komentarzy:

  1. Fajna bransoletka, czekam na konek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta bransoletka ;)
    Z niecierpliwością czekam na konkurs :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. równie fajna jak poprzednia :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna jest :D Ciekawa jestem konkursu, nawet bardzo ^^
    Ja ostatnio też dziwię się liczbą komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna bransoletka :) mam podobne koraliki, ale jakoś bransoletek z nich nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny wygląd i tytuł bloga !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka ^^ u mnie dzisiaj znowu zaczął padać śnieg :( nie oglądałam jeszcze tego filmu i z przyjemnością obejrzę go w najbliższym dniu

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D