17 sty 2014

Inspiracje # 26

Dzisiejsza pochmurna i bardzo deszczowa pogoda uniemożliwiła mi zrobienia zdjęć biżuterii. Za to podrzucam wam comiesięczne inspiracje. :D
Motywem przewodnim ustaliłam Steampunk. Styl, który od dawna mnie interesuje. Kręcą mnie te wszystkie trybiki, zębatki i stroje z epoki wiktoriańskiej. Czasem się zastanawiam czy nie zacząć tworzyć w tym kierunku. Niestety chwilowo brak mi czegokolwiek do rozwinięcia tego. Chyba, że któraś ma jakieś takie mechanizmy, nienadające się do użytku innego niż sztuka. ;)

Steampunk- steampunk - ☮k☮

JHA - Unique Watch Made in Japan - Mechtopia I | Kusuyama

FASHION | via Facebook

SALE Gothic Steampunk Adjustable Ring Butterfly Skull by SiriusFun

keys

Steampunk - beautiful! #Steampunk #SteampunkClothing #SteampunkFashion

steampunk

Steampunk Necklace - Steampunk Neo Victorian Spider with Aquamarine Swarovski Crystal

Niewiele zdjęć, ponieważ komputer nie chce współpracować chwilowo. :/
Moje województwo właśnie rozpoczęło ferie. Ja niestety jeszcze jutro idę do szkoły. Na szczęście to będzie tylko gotowanie przez pięć godzin.  A potem odpoczywanie przez dwa tygodnie. :D A raczej odpoczynek pomiędzy nauką biologii i matematyki. :/ 
Idę spać. 
Trzymajcie się. 
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że ferie wykorzystasz w 100% ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nie znałam tego stylu, a wygląda swietnie. Oczywiście, jka sie nie przesadzi, bo swój styl już mam, ale takie zębatki i czaszki mogą sie nieźle z nim kopmponować. Ta malutka wróżka na koniuszku palca- bajka...

    OdpowiedzUsuń
  3. smieszne te rzeczy;)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie jakoś szczególnie ten styl nie przemawia, ciekawe skąd brać półfabrykaty na coś takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świwtny ten styl. Bardzo oryginalny ;) zapraszam do siebie ;). handmadeaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam steampunk! Zacne inspiracje, Milordzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Steampunk jest świetny :) zarówno w biżuterii, jak i w kulturze. Uwielbiam czytać książki w klimacie steampunku. Niestety nie ma ich zbyt wiele na polskim rynku.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieje ze zrobisz:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/klimatycznie.html

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D