19 sty 2014

Rzadko spotykane - Zuza pamiętnikuje

Ach, czyli mój cel osiągnięcia 365 postów w tym roku zaczyna się sypać.
Wczoraj i ja i Lila zapomniałyśmy o tym miejscu. :| Ja wykończona tygodniem i sobotnim zdecydowanie za wczesnym wstawaniem, a ona - cóż nie wiem czemu jej nie było, ale wierzę, że zwyczajnie jej czasu brakło.
Hah, mam wrażenie, że dzisiaj sobota. Niestety muszę się pozbierać, bo mi na koniec braknie tego jednego dnia. -.-
Początek ferii straszliwie leniwy i ponury. Wczoraj o czwartej nad ranem jak wracałam do domu pisałam. Moja pisarska część duszy domaga się ruchu. :D Zresztą nie tylko ona. Palce mnie świerzbią i wyciągają się do modeliny, a nogi krzyczą, że chcą na rower. I wszystko jest możliwe, bo mam dwa tygodnie wolności. Jak nic nie zrobię to oszaleję. :X
Już wczoraj tworzyłam. Niestety mam tylko kilka zdjęć. Pogoda nie pozwoliła mi fotografować na dworze, a w domu w najjaśniejszym miejscu nadal zbyt ciemno było. Żałuję, bo zrobiłam kilka naprawdę ślicznych kolczyków wymagających światła. Dopóki nie wrócę do babci nici z innych zdjęć. Wszystko tam zostawiłam. :F
Mam naprawdę świetny pomysł na zdjęcia biżuterii, żeby je nieco urozmaicić. A póki co milczę. Jak zrobię i się udadzą to pokażę efekty i szerzej objaśnię o co chodzi. ;)
Wczoraj czytałam bardzo fajną książkę. "Pomiędzy światami". Już w połowie byłam zaryczana jak dziecko. Nie wiem czy na tą książkę wszyscy tak reagują czy ja po prostu miałam chwilowego doła i siłą rzeczy potoki łez mi się uruchomiły. Będę to testować na młodszej. :P Ale tak czy siak polecam, bo ta książka to nie takie hop siup, ale procesy myślowe uruchamia.
Rany, zapewne żadna nie przeczytała i raczej nikt nie skomentuje tego. Dorzucam więc do tego interesu trochę muzyki. :D


Była któraś na Orange Warsaw Festiwal? Bo nie wiem czy bilety były już w takiej kosmicznej cenie czy w tym roku im rozum odjęło. A tak chciałam zobaczyć Florence + The Machine. :\ 
Całuję ;*

6 komentarzy:

  1. EJ, ja przeczytałam i komentuję!!! :D
    Powodzenia życzę we ferie, ja zaczynam za 2 tyg i też mam ambitne plany :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również przeczytałam i właśnie komentuję. Dawno nie było czegoś czysto modelinowego, prawda? To lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam, komentuję! :D
    Ja ferie mam w ostatnim terminie, także tego no...
    Życzę powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Achh, także pojeździłabym rowerem!!! :(
    Ale sanki też są fajne :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam. :D
    Życzę Ci udanych(i produktywnych jeśli chodzi o tworzenie) ferii! ; )
    PS: Powiesz dokładniej co takiego piszesz? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam się fantasy, bo najłatwiej się mi takie pisze. :D

      Usuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D