23 sty 2014

Lewitki

Z samego rana dodaję moje nowe zainteresowanie. Czyli lewitacje. :D Strasznie mi się to spodobało i chociaż schodzi z tym to i tak efekty wynagradzają to. :3
Pierwsze pokazywałam na facebook'u. Jak na pierwszy raz jestem niesamowicie dumna z efektu. xD Drugie zdjęcie przysporzyło mi kłopotów, ale chwila zastanowienia i po problemie. :)
Mam zamiar wyprodukować jeszcze kilka takich zdjęć z różną biżuterią.
Podoba się wam takie coś? :D



Ja wcale nie mam tak białych rąk. Kwestia zwiększonego kontrastu. ;)
Trzymajcie się. 
Całuję ;*

7 komentarzy:

  1. Kolczyki świetne, ale ten efekt lewitacji jest po prostu genialny...WOW jeszcze nigdy nie widziałam czegoś takiego:)
    Ciekawi mnie tylko jak to zrobiłas:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm czyżbyś trzymała to na nitkach? :D
    Świetne wyroby :D
    Zuza czarodziejka :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe czary ;) i śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przeczytałam komentarz pod moim postem, że mój poradnik pomógł Ci w tych zdjęciach ;) Bardzo mi miło. Zdjęcia wyszły świetnie! Wkrótce u mnie podobne wpisy, także zapraszam do śledzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolczyki i cudowny efekt lewitacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Magia! :D Użyłam kiedyś tego efektu podczas robienia zdjęcia konkursowego o tematyce Potterowej, na którym moja książka miała unosić się w powietrzu. : ) Choć trochę się z tym schodzi, to efekt jest świetny.
    Ładne kolczyki. ; )

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D