24 kwi 2015

Boho z ptaszkiem

Lista rzeczy na weekend do zrobienie niebezpiecznie przypomina długością papier toaletowy i tylko mam nadzieję, że nie rwie się tak samo. Teoretycznie zapowiadają deszcz na weekend, ale ja temu nie wierzę i liczę, że będę miała czas odwiedzić kwiatki w ogródku i przeskoczyć z trybu A na kolejny. Do zrobienia jest również kilka modelinowych projektów, które od dwóch tygodni cierpliwie czekają. Biżuterię przydało by mi się wystawić do butików i wszędzie indziej. Na rower skoczyć byłoby fajnie. W końcu zabrać się za moją deadlinową robotę. Nah, jak tak się o tym pisze wydaję się, że nie jest tego dużo, ale jeśli do tego chcę się wyspać i trochę poczytać to do dyspozycji zostaję naprawdę niewiele godzin. :<
Ta drewniana bransoletka jest jedyną, z której jestem zadowolona z mojego sobotniego szaleństwa twórczego. Wygląda najnormalniej, jest prosta i ma spoko kolor. Pomijam, że na kolor nie miałam wpływu, bo to były jedyne drewniane koraliki, w dodatku dostałam je. :)   




Lubię jeździć autobusami, ale nie lubię kupować biletu i czekać na niego. xD
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się, zawieszka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, podoba mi się! Ostatnio mam bzika na punkcie boho, ostatnio to nawet widać po moim ubiorze. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, ten kolor jest rzeczywiście ładny :3
    Widzę, że nie tylko ja mam mnóstwo planów na ten weekend :D Mam nadzieję, że uda mi się wszystko zrobić i życzę Ci tego samego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna. Kolory i bransoletka super się dopełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najprostsze bransoletki dla mnie są najbardziej odpowiednie. Nic przesadzonego, delikatnie. Dla mnie super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D