19 kwi 2015

Teoretycznie drzewko szczęścia

Jestem kompletnie odessana z energii jakbym nie spała całą noc. Nie wiem skąd to się bierze, ale to chyba z braku ruchu. Tydzień temu po przejechaniu dwudziestu kilometrów na rowerze byłam tak zmęczona, że spałam jak niemowlę, a obudziłam się pełna energii. Najwyższa pora olać pogodę i zacząć mocno ćwiczyć w domu, bo prawie co weekend jest pochmurno i na rower się nie da iść. :X
Wczoraj z racji, że byłam lekko zmiksowana z gruntem postanowiłam się wyżyć na biżuterii. Oczywiście nie szło mi najlepiej, bo deszcz, ale stwierdziłam, że ten blog to mój twórczy pamiętnik i on ma przyjmować wszystkie moje szaleństwa i dziwactwa. Poza tym to niby drzewko będzie doskonałe do zrobienia porównania, gdy kolejny raz rzucę się na tego typu robotę. :D Jednym okiem czytałam, jednym oglądałam film, tworzyłam i przeglądałam internety, więc poziom skupienia na owijaniu był znikomy. Ale próbowałam różnymi sposobami, co zresztą widać. :P Praca nie jest szalona, ale pierwsze zdjęcie za to mi się podoba, mimo że warunki tworzenia były paskudne.



Śmigam się pakować i wybywam na autobus. Nie rozumiem czemu te weekendy są tak krótkie. :< 
Miłego dnia!
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wyszło ;) Ja już od dawna się zbieram żeby spróbować takie zrobić, ale jakoś nie mogę się zebrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tak średnio przypomina drzewko, ale efekt jest ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, chociaż mi też nie kojarzy się z drzewkiem ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem z czym może mi się to kojarzyć, bo nie za bardzo z drzewem. xD Hm serio nie wiem. xD
    Ale ogólnie pomysł całkiem spoko. Fajny byłyby z takich mniejszych ''drzewek'' łączniki do bransoletki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się to bardziej kojarzy z mapą świata xDD ale tak czy siak jest fajne ;)
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie to wyszło, ale czy to jest drzewko? no nie powiedziałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi właśnie bardzo przypomina drzewko xD Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł super! Ale żeby wyglądało bardziej jak drzewko to chyba rzeczywiście musisz poczekać na sprzyjającą tworzeniu pogodę :D Czekam na kolejne ;3

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D