7 kwi 2015

Niebieski kwiat

Jestem dziwnie zamulona. Wszystko robię jakby w zwolnionym tempie, nawet muzyka dla mnie jakby wolniej gra. Wiem, za wcześnie wstałam i po porannym przypływie energii pora na senność. Ale ja jeszcze tyle muszę zrobić zanim wyjdę na autobus, a już tak późno. Nie znoszę wolnego, które za szybko się kończy. :|
Nie mam pojęcia co to za kwiat, chociaż daję słowo, że istnieje. Po prostu wujek google ukrywa przede mną jego nazwę. xD Może któraś z  was będzie coś kojarzyć, to nie obraziłabym się za wyjawienie nazwy. :)



Dziwnie się pisze w zwolnionym tempie. Trochę nierealnie. Może poskaczę sobie, bo usnę za moment.
Całuję ;*

7 komentarzy:

  1. Pięknie wykonany:) Żeby mieć takie zdolności to na prawdę:)Lubię do ciebie wpadać, a widze że zmieniłaś wystrój bloga , bardzo ładnie delikatnie:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kwiat, ale nie mam zielonego pojęcia jak się nazywa :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny C: jakiego kleju używasz do przylepienia modeliny i bazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam fimo liquid, chociaż nie do końca znam jego możliwości

      Usuń
  4. Super wygląda :D. przypomina mi trochę niezapominajkę,

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D