1 lip 2015

Podsumowanie fotograficznego wyzwania - geometrycznie

Powiem wam jedno. Bycie kobietą ssie. Jestem dzisiaj w tak kosmicznie złym stanie, że nie wiem dlaczego nie leżę nadal w łóżku. A nie, wiem. Bo zaraz znów będę grać w Simsy, żeby się skupić na czymś. :D
Nie martwcie się, mnie nie trzeba długo namawiać, żebym pokazała włosy. ;) Tylko nie dzisiaj, bo są we wszystkie strony. xD

Oto podsumowanie mojego fotograficznego wyzwania. Nie ma szału, tyle że postawiłam na użycie filtrów w Photoscape.

1. Żeby nie było nudne dodałam miskę z truskawkami, co dorzuciło mi roboty, bo robiłam to zdjęcie Heliosem i nie wiedziałam na czym chcę mieć ostrość i zasadniczo nadal nie wiem na czym mam. xD
2. Miało to być wyzwanie, w którym nie trzeba było ruszać się z domu, więc proszę bardzo. Poziome pasy na mojej pufie. :D
3. I szkło gładkie, i miód gładki. ;)
4. Ciężko było mi coś wymyślić, ale w oko wpadły mi muszelki na półce, które były ustawione w jedną linię. I to zdjęcie jest moim ulubionym, bo nawet bez filtra wygląda świetnie. :3 Czego wam nie udowodnię, bo nie mam oryginalnego pliku. xD

1. W kratkę
2. W poziome pasy
3. Gładko
4. W jednej lini


Udział ze mną wzięła Bezsennameg z jedną fotografią - w poziome pasy. :)
Jeśli ktoś jeszcze był to proszę o zostawienie linku to go tutaj dorzucę. :D

Nie ma zadań na lipiec, bo trwa wspólne wyzwanie z Bezsennąmeg, na które serdecznie zapraszam!

Miłego dnia!
Całuję ;*

7 komentarzy:

  1. Truskawy i muszelki to moje ulubione zdjęcia z zestawienia powyżej:) Sam pomysł na taką fotograficzną relację wakacji jest niesamowity:) być może zabawię się z Wami, a jeżeli uda mi się to zrobić, dam Wam znać:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O bardzo ładne zdjecia!:3
    xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wyzwanie :) W sumie bardzo lubię robić zdjęcia, a jednak ostatnio porzuciłam to zajęcie, może wkrótce sięgnę po aparat i zrobię jakieś ciekawe fotografie, twoje z pewnością do tego zachęcają :) Truskawki to najlepszy owoc sezonowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) coraz więcej w sieci wyzwań fotograficznych i bardzo dobrze! Dzięki temu coraz więcej osób uczy się, testuje i próbuje fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się zdjęcie z truskawkami i to z miodem :3 Są przecudne! Szkoda, że wcześniej nie znalazłam tego wyzwania, może udałoby mi się wziąć udział. Ale za to będę mogła się wykazać w wyzwaniu wakacyjnym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajne zdjęcia! Ale moim faworytem jest inne niż to z muszelkami ;) Zdjęcie miodu jest fenomenalne i myślę, że z obiektywem szerokokątnym wyszłoby obłędne ;) Zainspirowałaś mnie tym zdjęciem, tym bardziej że ja mam prywatną pasiekę :P No dobra, mój tata ma :D
    Jakie ładne zdjęcie wstawiłaś w pasku bocznym! :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D