28 kwi 2013

Inspiracje # 18

Mamy prawie koniec miesiąca, a ja bym zapomniała o inspiracjach. ;)
Kwiaty. Wszędzie kwiaty.
Wszystkie obrazki pochodzą w weheartit.com, oprócz jednego Tynkowego. :D
Jeszcze 20 postów i pół tysiąca za mną. <3 Liczyłam, że ta liczba zbiegnie się razem z drugimi urodzinami bloga, ale troszkę coś nie wyszło. xD
 
Large
 
 
Large
 
Large
 
Large
 
Large
 
Large
 
 
Large
 
 
Zamówiłam sobie u Tynki wianek. Trzeba rozprowadzać ten pomysł, bo jest świetny. :)
Mam świadomość, że za inspiracjami nie przepadacie, ale za to mi się przydają. ;P
 
Całuję ;*



7 komentarzy:

  1. Ja tam uwielbiam inspiracje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki ! :3
    Też się zastanawiam nad zakupem Tynkowego wianuszka ^.^
    Jak ci przyjdzie, to napisz coś o nim ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje. ; )
    Też podobają mi się wianki Tynki, ale nie wiem czy wyszłabym w nich z domu. ;D Chyba nie do końca mój styl. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom te wianki są świetne:3
    tusia-alwayssmiling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te wianki...i masz racje tak świetne pomysły trzeba rozprowadzac

    aliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D