10 kwi 2013

Przycisk do papieru róża

Jak ja lubię mój profil nauki. Dzisiaj na zajęciach robiliśmy szarlotkę z bitą śmietaną i lodami. :D Pyszota obłędna. ;P Oczywiście jedno stanowisko robiło ciacho. Moje zajęło się robieniem ogórkowej. Była też zupa krem z pieczarek z groszkiem ptysiowym. Raz w tygodniu mam bardzo porządne drugie śniadanie. ;)
Róża stworzona z resztek masy pozostałej po baranach. Malowana akrylami. Wygląda... Zresztą same oceńcie. ;)
 
 
Zabrałam się za czytanie "Pięknych Istot". Póki co jestem na 40 stronie i nie jest źle. Zobaczę jak skończę czytać, ale wydaje mi się, że "Zmierzch" przy tym to naprawdę szmira. Do "Pottera" nie ma co porównywać. Nie te klimaty. :)
Całuję ;*


14 komentarzy:

  1. co to jest przycisk do papieru? o.o bardzo ładne, ja też lubię mój profil nauki, mat- fiz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Takie coś co przyciska papier, jak miałaś rulon, to to trzyma ;p chociaż domyślam się, że to był sarkazm. W każdym razie wytłumaczyłam niewiedzącym. Co do różyczki - fajna, prosta.

      Usuń
  2. ładna prosta róża, ale najprostsze zawsze najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło, jak na masę solną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta, ale bardzo ładna ta różyczka ^^ Ja tam nie korzystam z przycisku do papieru :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie kończę czytać 2 cz. Harrego i żałuję, że długo zwlekałam, żeby się za to wziąść, jeśli lepsze od Zmierzchu to na pewno zapiszę na swojej liście do przeczytania, jak skończysz to napisz jakie wrażenia:D różczka śliczna:D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D