9 cze 2014

Kolczyki przeźroczyste z crackle

Wczoraj PKP nie zawiodło i dwie godziny później wysiadłam w Warszawie. Od razu zostałam uraczona startującymi samolotami. Cóż, musiałam tłumić panikę, bo okropnie boję się samolotów i mam wrażenie, że spadną wprost na mnie. :X Potem jeszcze musiałam na Lilkę czekać, bo się gapa pogubiła, ale półtorej godziny później byłam już na miejscu, głodna i padnięta, ale perspektywa tygodnia w Stolicy nie jest zła i przeżyłam. ;D Jakieś podpowiedzi, gdzie się wybrać? Byle nie Zamek Królewski, bo znam go na pamięć i spokojnie mogę oprowadzać. xD
Kolczyki w formie nieco innej niż zwykle, bo nie miałam dłuższych gwoździ. Są takim jakby sprawdzeniem czy będą fajnie wyglądać. Dla mnie wyglądają spoko. :)




Miłego popołudnia! :)
Całuję ;*

5 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają! Niebieski to jeden z piękniejszych kolorów, jak dla mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolczyki :) ja osobiście nie przepadam za Warszawą, kojarzy mi się z jednym wielkim korkiem... ale życzę Ci miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdro, ja w Warszawie byłam dwa razy w życiu- jak miałam 7 lat na 3 dni i dwa lata temu na... jedno popołudnie (a to jest 5h w pociągu, a więcej samochodem) ;_;

    Mnie się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D