1 cze 2014

Zuza przedstawia...

... Christina Otero. Ta osiemnastoletnia dziewczyna jest fotografem. Jej portrety zachwycają mnie za każdym razem, gdy je oglądam. Największą fanką jestem serii "Tutti Frutti". Dzięki tej serii wpadłam na bardzo fajny pomysł na biżuterię i wcale nie oczywistą. ;)
Zapewne kojarzycie niektóre ze zdjęć. Krążyły one po stronach z inspiracjami wiele razy. Mi się tak bardzo spodobały, że ich autorkę odnalazłam. :D
Niektóre ze zdjęć są lekko psychiczne dla mnie. Nie do końca normalne.

 



hunger. by Senju-HiMe 


dream of Death. by Senju-HiMe

Dzisiejszy dzień spędziłam miło. W bezruchu, przed komputerem, grając w Simsy. Dlatego teraz rozłączam się od internetu i wasze blogi przejrzę dopiero jutro. :) 
Miłego wieczoru. 
Całuję ;*

13 komentarzy:

  1. ostatnie zdjęcie już gdzieś widziałam :)
    pozdrawiam, zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię simsy :) pierwsze zdjęcie jest bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. te pierwsze zdjęcie najładniejsze też lubię simy a moja kol kręci z simsów seriale wpadnij jak chcesz
    https://www.youtube.com/channel/UCxFuQqRsJM3JtrzzeF02wLQ wpadnij do mnie na bloga :)
    http://modeliniakx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedostatnie zdjęcie podoba mi się bardzo! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że nie widziałam nigdzie tych zdjęć. Ale są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nigdzie ich nie widziałam, ale naprawdę widać, że dziewczyna ma do tego talent. Każde z tych zdjęć ma to "coś". A pierwsze- ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej fotografie są cudowne. Niektóre nieco psychodeliczne, ale i tak bardzo lubię je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite zdjęcia. :D Z chęcią przejrzę resztę jej prac.

    Miłego poniedziałku,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  9. w ogóle nie kojarzę:D świeża postać (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już kilka jej zdjęć, najwięcej tych z owocami. Są piękne! Spotkałam nawet rysunek, wzorowany na jej porterach i chyba sama spróbuję narysować. ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. nie slyszalam o niej, ale widze, ze ma swietne pomysly :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam na pewno ostatnie;-)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D