22 cze 2014

Naszyjnik ogród różany

Jakoś tak marnie idzie mi pisanie posta. Skasowałam już po raz kolejny całą masę tekstu. Muszę się pośpieszyć, bo zaraz rodzina mi się zjedzie, a ja jestem nie przebrana. Robię dzisiaj osiemnastkowy obiad, bo jutro mam urodziny. Wiadomo, w poniedziałek to raczej ciężko, żeby ktoś przyjechał. ;) Wcale mi się nie chce starzeć o kolejny rok, zatrzymałam się na słodkiej szesnastce i chyba dalej nie ruszę.xD
Powiem wam coś strasznego. Nie jestem uzależniona ani od internetu, ani od bloga. Mogę spokojnie przez dwa dni nigdzie nie zaglądać. Jak dłużej to nie wiem, bo dzisiaj już musiałam coś sprawdzić, ale będę testować w przyszłym tygodniu. Rozłączę komputer, rozłożę wszystkie skrzynki z elementami, modelinę, zapuszczę płytę Chemików i przez cały tydzień mnie nie zobaczycie. :3
Jak od internetu nie jestem uzależniona, tak od róż jestem z całą pewnością. I już wam to wspominałam pewnie nie raz. :D Dostanie do rąk modeliny, która pod wpływem ciepła nie robi się ciągnąca to dla mnie wielkie szczęście. Wreszcie będę mogła zrealizować mój mały projekt z detalami. :D





Udało mi się zrobić jedno zdjęcia mojego koteczka. Zaczyna reagować na mój głos, jest strasznie żywiołowy i uroczy. :D Nie trzymamy go w domu, bo nie ma warunków, ale dzięki temu przynajmniej nie musimy go wypuszczać na dwór. :D


Miłego końca weekendu. :D
Całuję ;*

15 komentarzy:

  1. Spalona, a Ty nie miałaś czasem osiemnastki jakiś miesiąc temu, czy mi się wydawało? :o
    Ładny naszyjnik, się mi podoba. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc temu marudziłam, że będę miała 18-nastkę, ale ją mam dopiero dzisiaj. ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny naszyjnik :)
    http://modelinove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nono taki elegancki. :3 Coraz więcej u Ciebie na blogu jest eleganckich rzeczy. :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko jaki śliczny 0.0. Nosiłabym :3

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie wszystkiego najlepszego! ;)
    Ja zatrzymałam się na 18 aczkolwiek ostatnio usłyszałam, że wyglądam na 15 xD
    Naszyjnik jest cudowny, naprawdę! Twoje prace są coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda, bardzo mi się podoba. :)
    Droga Osiemnastko, Spalona czy po prostu Zuza - wszystkiego dobrego z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziak :D już widzę ile musiałaś poświęcić czasu na ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pięknie, podoba mi się :) Urocza kicia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę spóźnione: Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i bardzo dobrze, że jesteś uzależniona od róż, bo wychodzą Ci pięknie!
    Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, radości i miłości! Spóźnione, ale szczere życzenia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, uroczy i bardzo dziewczęcy :)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D