3 cze 2014

Naszyjnik serce ze srebrem

Koszmarna ze mnie maruda. Zamiast się cieszyć, że mogę siedzieć w domu i mieć w nosie szkołę, przeżywam, bo pogoda przypomina bardziej późną jesień niż wczesne lato i nie mogę pojeździć na rowerze. Jak zaraz nie znajdę jakiegoś absorbującego zajęcia oszaleję. :X
W taką pogodę koszmarnie ciężko robi się zdjęcia. Ile ja się rano nadenerwowałam to ludzkie pojęcie przechodzi, ale jakoś mi się udało zrobić coś, co chociaż trochę wygląda dobrze. :) Znowu zaczyna mi nie wystarczać obecnie posiadany aparat. Cholera może trafić od tych moich aspiracji.
Zasadniczo ten naszyjnik miał nie powstać. Serio, miałam już wymieszać do końca modelinę i zrobić furę różyczek, ale jakoś tak mnie tknęło, wpakowałam podwieszkę, zrobiłam u dołu dziubek i tak zostało. :D




Szykuje mi się coś ciekawego pod koniec tygodnia i jak tylko wypali dam znać. Rany, jestem podekscytowana jak diabli. xD
Zbieram się coś wykombinować do roboty. Przesiadywanie przy kompie cały dzień nie jest moim marzeniem na wakacje. :)
Miłego dnia!
 Całuję ;*
*Łacz ałt, reklama*
Zła, wredna i ogólnie potworna Ola robi włam - z nadzieją, że siostra nie zauważy.
Zapraszam - 18-letnia Victoria Gordon wraca do Hogwartu. Jej rodzice oraz brat nie żyją. Dziewczyna musi znaleźć się w nowej rzeczywistości. Jakie sekrety skrywa przeszłość jej matki? Kim Victoria jest dla Harry'ego Pottera? Co tak naprawdę działo się za czasów Lily?
Także tego... Siedzieć cicho i czytać, nie zwracając uwagi Zuzy na to, że edytowałam jej posta :>

10 komentarzy:

  1. Taka pogoda też jest przydatna :) Ale ze zdjęciami to faktycznie koszmar. Jak już zza chmur wychodzi słońce to na mniej niż minutę, a ja w tym czasie zmieniam ustawienia aparatu i jak mam wszystko ustawione to słońca znowu nie ma...
    A naszyjnik bardzo efektowny. Kojarzy mi się z mieszaniem farb, wtedy tworzą się takie wysepki kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :3 Chociaż nie lubię za bardzo motywu serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny efekt mieszanki kolorów wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To srebrne coś ładnie ozdabia serducho :D I jestem ciekawa jak diabli, co ma być pod koneic tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie taka pogoda także doprowadza do szału, a serce cudne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze będziesz narzekać na letnie upały :P
    A serducho fajne - efekt wyszedł bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice :)
    zapraszam do mnie http://rozczocrana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D