19 cze 2014

Naszyjnik futurystyczny kwiat

Moje dzisiejsze przybycie tutaj zostało nieomal zakłócone przez brak porządnych zdjęć. Okazało się, że mimo posiadania wersji roboczych zdjęcia są katastrofalnie ciemne i nieostre. Jutro biorę się za porządne fotografowanie, chociaż prognoza pogody mi nie sprzyja. :/
Zrobiłam bym zdjęcia dzisiaj, ale jestem zajęta kociakiem. Znalazłam wczoraj urocze maleństwo podczas spaceru z kumpelą. Na początku nie miałam w planach zabieranie go z sobą, ale kocię szło za mną przez połowę drogi. Przyszło aż do mnie do domu, zostało przez noc. Teraz moja siostra bawi się z nim, a konkretnie daje się gryźć i drapać. :D Nazwałam go Simba, ale oczywiście nie reaguje. xD
To rzadkie pisanie nie jest w sumie takie straszne, mam dzięki temu jakby więcej energii. ;)
Dziesięć punktów dla tego, kto wymyśli co to może być za kwiat albo co może przypominać. Tak się kończą u mnie zabawy z różnymi modelinami. Miedź z Premo! według mnie wygląda obłędnie, ale trzeba wiedzieć co się chce zrobić. Zostało mi może z centymetr modeliny jeszcze, ale nie mam pomysłu na wykorzystanie. :|
Za niedługo będę uruchamiać sklep na DaWandzie. Ciekawe co mi z tego wyjdzie.




Śmigam, muszę się trochę ogarnąć, bo idę z kumpelą kibicować takiemu jednemu, jak będzie grał w tenisa. Ławki przy korcie to dobre miejsce do plotek. ;)
Oczekujcie mnie w sobotę albo niedzielę. :D
Całuję ;*

13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę kociaka <3
    Dla mnie to są lilie w nietypowym kolorze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby się uparł to trochę do goździka podobne :)
    A kocie... ojej też bym chciała, ale w kawalerce to nie jest dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi przypomina trochę hortensję ;) bardzo fajny kolorek ma :)
    ja właśnie planuję jakiegoś kociaka przygarnąć, bo niedawno mojego samochód potrącił ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham koty^^! Wisiorek śliczny<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi przypomina ale nie mam pojęcia co O.o w każdym razie wygląda interesująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się pięknie! Nieważne czy przypomina jakiś kwiat :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa, to jest mega!
    Mi to bardziej przypomina jakąś formację z rafy koralowej, ale futurystyczny kwiat to też bardzo odpowiednia nazwa :D
    Ten kolor modeliny faktycznie jest niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście bardzo ładny. :) Z chęcią bym go nosiła :D
    http://modelinove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne! Bardzo oryginalne i w sumie to widziałabym to do kilku rzeczy z mojej garderoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny naszyjnik. Bardzo mi się podoba :D Obserwuje i zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To mi przypomina taką dziwną zieloną roślinkę, którą mam w ogródku ale nie wiem co to jest :D
    A koty uwielbiam, kocham, uwielbiam! Są to przeurocze zwierzątka :)
    Uhuhu! Kibicowanie? Brzmi poważnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny naszyjnik, bardzo oryginalny :-)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D