17 sie 2015

Playlista

Mój boru szumiący, nie wiem kiedy mijają mi dni. Tak to wszystko zapitala. Prace, które niedawno wykonywałam pokażę chyba dopiero we wrześniu, bo nie mam czasu na zrobienie im zdjęć. To potworne. Mam nadzieję, że jesteście wystarczająco cierpliwi i przeżyjecie falę wszystkiego tylko nie rękodzieła. :D Bo dzisiaj zarzucam was smutaśną playlistą. Przy takiej muzyce w niedzielę najlepiej mi się tworzyło i te piosenki trzymają się mnie. Jeśli macie na swojej playliście coś w tym klimacie podzielcie się, niech się zdołuję jeszcze bardziej! C:

America | Lonely People


 Pentatonix | Say Something

Tom Odell | Sirens

The Black Keys | Lonely Boy

Sail | Awolnation (unofficial)
 

Crystal Castle | Not in love
 

Shura | Touch
 

Brendon Flowers | Lonely town




Miałam się nie dzielić tą informacją, ale mam drugiego bloga z opowiadaniem. Raczej tylko wtajemniczeni ogarną o co chodzi, więc jeśli lubicie "Rywalki" Cass - nie wchodźcie tam, jeśli nie czytaliście analizy Maryboo i Beige - najpierw je odwiedźcie, a potem ewentualnie mnie. :) Nie jestem mistrzem pióra, ale stwierdziłam, że kiedyś zacząć trzeba. xD
Miłego dnia! 
Całuję ;*

5 komentarzy:

  1. Sail to najlepsza piosenka świata. Mnie ostatnio towarzyszy Ed Sheeran i jego Photograph.

    OdpowiedzUsuń
  2. The Black Keys uwielbiam słuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama nie słucham żadnego z powyższych ale czytałam Rywalki! Kocham tą serię!
    Obserwuję :)

    http://rule0breaker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka piosenek z tej listy nawet mi często towarzyszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam przesłuchiwać wszystko od początku, ale zatrzymałam się na ,,Sirens" Toma Odella i teraz słucham tego w kółko i w kółko :D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D