21 wrz 2013

Kolczyki w jesiennym kolorze

No i się pochorowałam. Obudziłam się po dwunastej, a o trzeciej wróciłam do łóżka. Wyszłam z łóżka wyłącznie na "Pingwiny". Zaraz wracam w kimono, tylko sobie jakieś leki walnę. W tym przypadku oczywistością jest, że nic nie zrobiłam. Zdjęć modeliny zapomniałam, bo miałam na pendrivie. Jutro tu Olkę wyślę, bo będę próbowała się wyleczyć. :)
Kolczyki o wiele lepiej wyglądają na żywo, bo mienią się kilkoma kolorami. Sam pomarańcz jest w jesiennym kolorze. Spodobały mi się ostatnio proste formy biżuterii. Znaczy wcześniej mi się też podobały, ale nie aż tak. ;)




Czemu najbliższy długi weekend jest dopiero w listopadzie? Przecież ja się nie wyrabiam wysypiać. A nie chce za wiele kawy pić, bo i tak nie mam za wiele magnezu. xD
Idę w kimę.
Całuję ;*

8 komentarzy:

  1. dzięki za info o Goshu! nawet nie wiedziałam, że w tylu miejscach go można kupić xD zdrowia Ci życzę, a ja sama czuję, że mnie niedługo rozłoży jakieś choróbsko :/ piękne kolczyki! cudny kolor mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) Też masz jakąś fazę na bransoletki, że chcesz je caały czas nosić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka! :33

    Kolczyki bardzo fajne :)

    +Zapraszam do siebie na candy i jesienną wymiankę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne......super
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, takie jesienne. : )
    Zdrowia! ;*

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D