5 lis 2014

Cztery pory roku - liście lecą

W ciągu tej ponad tygodniowej nieobecność w moim życiu niewiele się zmieniło. Nie żebym miała jakieś drastyczne rzeczy w planach, ale znów mi szkoda, że zmarnowałam czas. Oczywiście nie liczę mojego rozmyślania o biżuterii, bo to robię ciągle. xD
Jest jednak jedna rzecz, która się wydarzyła. Mianowicie z koleżankami postanowiłyśmy zacząć pisać blog. Wróć, mamy zamiar zacząć. :D Z racji, że on będzie miksem modowego, kulinarnego i paru jeszcze innych gatunków zdjęcia są wprost wymagane, a my nie mamy na nie czasu. :X Ale pracuję nad tym i liczę, że uda mi się spiąć i w przyszłym tygodniu coś się ruszy. :D
Jak ktoś ma mojego instagrama wie, że wczoraj zrobiłam spoiler do tego posta. Będę nieskromna i powiem, że bardzo podoba mi się zdjęcie które dodałam. ;) Ale przyznam się, że prawie półgodziny gimnastykowałam się, żeby złapać chociaż trochę ostrości na naszyjnik.
Ogólnie jak widzicie to pierwszy naszyjnik z serii "cztery pory roku - jesień". Nie jestem z niego zadowolona. Jednakże jeśli nie przyglądać się z bliska to na człowieku wygląda całkiem nieźle. :D
Będę pracować nad starannością i szczegółami. Temu akurat poświęciłam, chwila... To było pięć piosenek, czyli jakieś trzydzieści minut. Nie licząc oczywiście wyrabiania masy. ;)




Jak widać powyżej jestem w mojej ulubionej, pisarskiej formie i liczę na to, że z powrotem przyzwyczaicie się do czytania. :D 
Napiszcie czy coś przeszkadza wam w nowym wyglądzie. Bo w końcu to jest dla was. :)
Miłego dnia! 
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Super pomysł :D
    Mi się czyta dobrze, lubię takie wyglądy, więc na nic nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda :D
    Wygląd jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wisiorek! W ogóle, to fajny pomysł, żeby tak ,,wykleić" bazę :D
    Na moje wszystko wygląda i sprawuje się super ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd jest świetny. Naszynik też.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wisior - jesień uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutki, faktycznie jakby jeszcze dodać szczegóły np. liście kontury to byłby super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny naszyjnik. Ostatnie zdjęcie świetne!
    Też kiedyś prowadziłam bloga z przyjaciółką, iście modowego z dodatkiem gotowania, ale nie przetrwał próby czasu. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie wygląd świetny♥A naszyjnik śliczny,cała jesień♥

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D